Billeder fra København #1

I sidste weekend var jeg i København med min mor, hvor vi sov hos hendes kæreste. Jeg fik taget nogle billeder der fra. Som i kan se her. De er taget med mobilen. Så det er ikke lige frem de bedste billeder. Men jeg håber at i kan fornemme den stemning, som min mor og jeg oplevet der inde.

IMAG3795

IMAG3796

IMAG3797

Min mor og jeg tog vore cykler med til København. Jeg må ærligt sige at jeg ikke var meget for det! Jeg har aldrig cyklet i byen, og jeg har ikke haft lyst til det. Fordi der er så mange mennesker. Men det gik nu meget godt. Min mor der er vandt til at cykle i byen, tog det stille og roligt og vi kom sikkert frem til lejligheden. Det var ret sendt at vi kom der hen. Så vi gik bare rundt i Nørrebor, hvor vi fik en is, og nød stemningen i kvarteret. Og tilbage igen til lejligheden, hvor vi læste lidt.

IMAG3798

IMAG3800

IMAG3811

Fotor0724210158

IMAG3813

Efter at vi havde spist morgenmad nede i gårhaven. Tog vi hen til Assistent Kirkerågen. Jeg har aldrig været der før, så det var ret sjovt at se stedet. Jeg blev lidt overrasket over at der var så mange personer til stede. De lå lige som om og nød det gode vejr. Vi lå der i noget tid, hvor vi bare lå med, hver vores bog og læste.

Da vi skulle hjem, havde min mor lige sagt: Vi går bare en lille tur. Og lige da hun havde sagt det. Faldt hun over et huld og forstuvet sin fod. Men hun fik noget koldt vand til lejligheden, og kom noget is på foden da vi kom tilbage til lejligheden. Heldigvis ligger lejligheden ikke, så langt væk fra kirkegården, så vi skulle ikke gå så langt. På vej hjem, kom vi forbi Meyers bageri, hvor vi købte nogle boller til aftensmaden. Der fik vi noget gratis wienerbrød. Fordi de havde lavet alt for meget.

IMAG3814

IMAG3815

IMAG3819

IMAG3827

Fotor0724210736

Om aften havde vi aftalt at grille nede i gårdhaven. Vejret var super lækkert, og det var hyggeligt at sidde, og spise med andre familier rundt omkring en. Vi fik grillet lamme bøf ( til bollerne som vi havde, købt på vej hjem), med tzatziki og tomatsalat. Det er anden gang at jeg får det. Og jeg siger jer altså, at det er altså blevet min nye ynglings burger! Det bliver ikke sidste gang at jeg får den.

Det var en rigtig god dag, trods det lille uheld med min mor. Hendes fod er okay. Men hun var lidt ærligt over det, for hende og kæresten, tog til Rumænien i dag. Hvor de havde planlagt en cykel ferie. Men de tager så toget rundt i stedet.